Kontukotien yhteystiedot

Toimistomme, Konnun väen yhteinen Olohuone sijaitsee Tampereen Tammelassa, osoitteessa Aaltosenkatu 27-29

Lähetä meille viesti

Kontukodit

Kontu Toukola

Ahlgrenin puistokuja 2
33180 Tampere

Lue lisää

Kontu Satama

Satamakatu 17 B
33200 Tampere

Lue lisää

Kontu Pyynikki

F.E Sillanpään katu 2
33230 Tampere

Lue lisää

Kontu Hopeakallio

Pietilänkatu 5 B 8
33720 Tampere

Lue lisää

Ota yhteyttä:

Laatujohtaja  

Minna Hietanen 
050 501 3498
minna.hietanen(ät)kontukoti.fi

Hallintojohtaja

Tiina Siikaluoma
050 501 3976
tiina.siikaluoma(ät)kaksinolla.fi

Viestintävastaava  

Iiwo Ahola 
050 476 4867
iiwo.ahola(ät)kontukoti.fi

Lähetä meille viesti:

Lomakkeella voit antaa palautetta ja kehittämisideoita sekä arvioida toimintaa ja palvelua. Täytäthän yhteystietosi, mikäli haluat että olemme sinuun yhteydessä.

Nimi
Toivon yhteydenottoa

Yritys Kontukodin taustalla

Osakeyhtiö 2.0 on sosiaali- ja terveysalan henkilöstön perustama itsenäinen yhteiskunnallinen yritys.

Lue lisää

Sosiaaliasiavastaava

Sosiaaliasiavastaava neuvoo asiakkaan asemaan ja oikeuksiin liittyvissä asioissa, avustaa muistutuksen tekemisessä, tiedottaa asiakkaan oikeuksista, ja toimii asiakkaan oikeuksien edistämiseksi ja toteuttamiseksi.

Lisätietoa Pirkanmaan hyvinvointialueen sivustolta:

Lue lisää

* Mitä omavalvonnalla tarkoitetaan?

Omavalvonta on Kontukodin itsensä toteuttamaa palveluiden järjestämiseen ja tuottamiseen kuuluvaa ennakoivaa, toiminnanaikaista ja jälkikäteistä suunnitelmallista laadunhallintaa, jossa korostuu Kontukodin oma vastuu toiminnan asianmukaisuudesta. Omavalvonta on osa jokapäiväistä toimintaamme.

Miten omavalvonta toimii?

Jokaisella kodilla on oma omavalvontasuunnitelmaa, jota päivitetään vuosittain ja toteutumista seurataan suunnitelmassa sovitusti. Omavalvontasuunnitelma on kirjallinen suunnitelma, jonka avulla asukkaan palveluissa esiintyvät epäkohdat ja palvelun onnistumisen kannalta epävarmat ja riskiä aiheuttavat tilanteet pystytään tunnistamaan, ehkäisemään ja korjaamaan nopeasti. Tavoitteena on, että arvioimme koko ajan omaa toimintaamme, kuulemme asukkaita ja läheisiä laatuun ja asukasturvallisuuteen liittyvissä asioissa sekä otamme palautteet huomioon toiminnan kehittämisessä.